یادگیری

یادگیری متقابل (و نه آموزش) دپارتمان دیگر سیناپتک است که با الگوبرداری از بزرگ‌ترین شرکت‌های مشاوره‌ای جهان، سال‌ها است از سوی موسسان سیناپتک به کار گرفته شده تا به عنوان ابزاری برای تحریک تحول و پیشرفت استفاده شود.
راه‌اندازی پلتفرم‌های یادگیری برای افراد آماده برای ورود به بازار کار و کارآفرینی، طراحی و برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی برای مشتریان هدف؛ طراحی و برگزاری سمینارهای آموزشی از جمله کارکردهای این دپارتمان بوده است. در جنب رویدادها و قبل و بعد از آنها نیز برگزاری بیشترین دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی از سیناپتک تقاضا می‌شود.

فراخوان برگزاری دوره‌های کوتاه و میان‌مدت تخصصی به همراه تور خارجی دیدار از بازارهای مالی جهان

برای مدیران ارشد شرکت‌های دارای محصولات دانش‌بنیان و شرکت‌های دانش‌بنیان

ارایه‌کننده: دکتر شاهین شایان آرانی

با همکاری: خانه نوآوری و فناوری ایران – IHIT

ذینفعان و مخاطبان اصلی این دوره‌ها از شرکت‌های بزرگ و متوسط و شرکت‌های دارای محصولات دانش‌بنیان یا شرکت‌های دانش‌بنیان خواهند بود تا سطح برگزاری دوره از کیفیت بالایی برخوردار شود و تنها در گروه برای مدیران ارشد زیر برگزار خواهد شد:

  • گروه ۱: هیات‌مدیره و مدیران ارشد؛
  • گروه ۲: معاونان مالی و اقتصادی و مدیران مالی.

با هدف کاهش هزینه‌های (سرمایه‌گذاری اولیه) آموزش شرکت‌ها تا ۴۰ درصد به عنوان گرنت (کمک هزینه آموزشی) به تعداد محدودی از ثبت‌نام کنندگان اعطا می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر روی پیوند «بروشور» کلیک کنید: بروشور دوره «تامین مالی و سرمایه‌گذاری حرفه‌ای» گروه سیناپتک با دکتر شاهین شایان آرانی

با مشارکت در تکمیل فرم زیر علاقمندی فردی و سازمانی خود را برای ثبت‌نام در دوره‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و تور خارجی آن، به واحد یادگیری (آموزش) سیناپتک اعلام نمایید.

غیر از تور دیدار از بورس‌های بین‌المللی که صرفا به‌صورت حضوری خواهد بود . برنامه زمانی آن در آینده نزدیک نهایی خواهد شد، دوره‌ها به صورت حضوری یا آنلاین طراحی شده‌اند و محل برگزاری تمام دوره‌های حضوری دوره‌ها خانه نوآوری و فناوری ایران – IHIT، واقع در سالن ۳۷A نمایشگاه بین‌المللی تهران خواهد بود.

درصورت پیش‌نام و تکمیل و ارسال فرم زیر، بلافاصله بعد از نهایی شدن زمان دوره‌ها همکاران ما برای اعلام اطلاعات تکمیلی و انجام ثبت نام قطعی با شما در تماس خواهند بود.

به بالای صفحه بردن