رویداد

ترویج و تجاری‌سازی محصولات و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق از طریق رویداد ابزاری است که گروه سیناپتک با آن بسیار آشنا است و از تجربه و دانش خود در این زمینه به نفع مشتریان خود بهره می‌برد.
موسسان این شرکت بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت نفت کشور طی سالیان گذشته را در سطح ملی و بین‌المللی طراحی و برگزار کرده‌اند. استفاده از این تجربیات به نفع توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری هدف غایی سیناپتک از راه‌اندازی دپارتمان رویداد است.
جشنواره متاورس و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آن، در سال گذشته و رویداد همتا بازار؛ بازار هوش‌مصنوعی؛ مکاترونیک و رباتیک – تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان آخرین رویدادی است که از طریق سیناپتک در سطح ملی در کشور راه‌اندازی شده است. 
بازار هوش‌مصنوعی و مکاترونیک؛ تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان – رویداد «همتا بازار»، رویدادی است پیشرو در شناسایی و معرفی محصولات و دستاوردها و نیازهای فناورانه شرکت‌ها، صندوق‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر و استارت‌آپ‌ها، در حوزه هوش‌مصنوعی و فناوری‌های مرتبط با آن در ایران و غرب آسیا و در صدد است تا با اجتماع‌سازی، و استفاده از برنامه‌هایی متنوع ترویجی به شناسایی و یادگیری جمعی ذینفعان و به تبع آن تحولات اقتصادی در «عصر مجازی» سرعت ببخشد.
رویداد همتا بازار با توجه به علاقمندی و بازخوردهای مخاطبان، برنامه‌هایی در قالب نمایشگاه تخصصی، سمینار و نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، رویدادهای معرفی نیازهای (تقاضامحور – ریورس‌پیچ) فناورانه و معرفی دستاوردها و محصولات (عرضه‌محور – پیچ) فناوری‌های پیشرفته، به‌هم‌رسانی (مذاکرات تجاری B2B) و مسابقه هکاتون ارایه خواهد داد.
«رویداد همتا بازار» پاییز ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود.
برای اطلاعات تکمیلی به سایت www.hamtashow.ir مراجعه کنید.
Days
Hours
Minutes
Seconds
به بالای صفحه بردن